تولید کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی

آیا جزء اشخاصی هستید که تمایل دارید به عنوان تولید کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی فعالیت نماید و می خواهید سرمایه گذاری در این تجارت را شروع کنید؟ و به دنبال کسب اطلاعات در مورد نحوه کارکرد و همچنین قابلیت دستگاه هستید؟

همان طور که می دانید امروزه در تمام مراسمات و تمامی مکان ها شاهد استفاده روز افزون از این محصولات کاغذی هستیم و این ظروف یکبار مصرف کاغذی را در انواع مدل ها و کیفیت های مختلف می بینیم. این ظروف برای مصارف گوناگون مثلا برای سرو غذا و یا نوشیدنیهای گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر به دلیل داشتن قیمت مناسب و راحتی حمل می باشد.

لیوان های کاغذی در ابعاد مختلف یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولات کاغذی یکبار مصرف می باشد که در همه جا و برای هر استفاده ای به وفور به چشم می خورد. فروش بالای این محصول باعث می شود تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند تا به عنوان تولید کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی فعالیت نمایند و شروع به خریداری دستگاه مورد نظر کنند. دستگاه های تولید لیوان کاغذی دارای برند های مختلفی بوده که شامل تولید داخل و یا وارداتی از کشورهای دیگر می باشد که قابل خرید از مراکز فروش می باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد, برای شروع به کار تولید کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی نیاز به تامین مواد اولیه ای می باشد.

مواد اولیه لیوان کاغذی یکبار مصرف عبارتند از:

  1. دستگاه تولید
  2. کاغذ استروک
  3. رول کف
  4. کارتن
  5. سلفون

کاغذ استروک همان کاغذ چاپ و پرینت شده با طر حهای عمومی می باشد و رول کف بیشتر در حلقه های 25 و 30 کیلویی می باشد که برای قسمت تحتانی لیوان های کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسته بندی هم می توان از سلفون و کارتن استفاده کرد.

 

تولید کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی

تماس با ما