قیمت لیوان کاغذی یکبار مصرف

اگر به دنبال قیمت لیوان کاغذی هستید و سعی می کنید این ظروف کاغذی یکبار مصرف را باکفیتی عالی  و مناسب تامین کنید, می توانید با واحد فروش و مشاوره در ارتباط باشید.

ظروف کاغذی یکی از پرمصرف ترین محصولات یکبار مصرف بشمار می اید که به راحتی قابل تامین از تمام مراکز فروش و حتی تامین کننده ها می باشد. این ظروف تاثیر فراوانی بر راحتی انجام کارها و برگزاری مراسمات مختلف دارد و امروزه در هر مراسمی شاهد استفاده این محصولات کاغذی هستیم. ظروف کاغذی یکبار مصرف با توجه به نیاز مشتریان در قالب های زیادی تولید می شود که از جمله پرفروش ترین ها می توان به لیوان کاغذی اشاره کرد. لیوان های کاغذی نیز در ابعاد مختلفی تولید می شود که قیمت لیوان کاغذی بسته به سایز و همچنین کیفیت کاغذ بکار برده شده, متغیر می باشد. کیفیت کاغذ به کاربرده شده می تواند به صورت مات و گلاسه باشد که حاصل تولید داخل و یا وارداتی از کشورهای دیگر مانند چین, هند, اندونزی و کره باشد.
قیمت لیوان یکبار مصرف

عوامل دخیل در قیمت لیوان کاغذی یکبار مصرف

تولید و فروش لیوان کاغذی در بازار بصورت عمده و خرده صورت می گیرد که شامل انواع لیوان کاغذی در سایز های متعدد, با برند های مختلف که برای استفاده های مختلف می باشد. علاوه بر کیفیت, تنوع زیاد در تولید و حتی در طرح و رنگ باعث شده تا لیوان و ظروف یکبار مصرف کاغذی به عنوان محصولات منحصر بفرد و پرمصرف در بین کلیه ظروف یکبار مصرف به شمار آید و هر روزه شاهد طرفداران بیشمار این محصولات هستیم. علاوه بر رونق بازار داخل, شاهد صادرات یکبار مصرف کاغذی در تیراژ های بالا هستیم. چاپ اختصاصی لیوان های کاغذی در سایز ها و کیفیت های مختلف, براحتی توانسته بازار فروش پررونقی را برای مشتریان فراهم آورد.

 

قیمت لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی یکبار مصرف

در دنیای امروز که محصولات یکبار مصرف کاغذی از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند, رقابت در تجارت این صنعت بسیار تنگاتنگ هست بنابراین ارایه قیمت مناسب می تواند سود خوبی را عاید کارخانه های تولید کند. لیوان کاغذی در برند های مختلف مات و گلاسه تولید می گردد بنابراین باید قیمت لیوان کاغذی مات نسبت به لیوان کاغذی گلاسه متغیر باشد. البته لازم به ذکر می باشد لیوان های کاغذی عمومی و اختصاصی نیز در بازار یافت می گردد که قیمت چاپ هر کدام براساس تعداد تیراژ و همچنین ابعاد انتخابی متغیر می باشد چرا که لیوان های کاغذی اختصاصی یا لیوان تبلیغاتی با هدف خاصی چاپ و توزیع می گردد.لیوان کاغذی

 

تماس با ما