مزایای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف

مزایای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف چیست؟

امروزه در اکثرا مکان ها شاهد خرید و فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی هستیم. این محصولات در حجم بالایی در بازار داخل و خارج از کشور بوفور تولید و صادر می شود. لیوان های کاغذی در سایز های مختلف و حتی بسته به درخواست مشتری با طرح و رنگ مشخصی قابل تولید می باشد. این محصولات کاغذی بهداشتی دارای مزایایی هستند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تولید لیوان کاغذی

مزایای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف:

  •  لیوان های کاغذی برای مایعات داغ مانند چایی و قهوه استفاده می شود بدون انکه باعث انتقال مایعات به داخل و یا خارج از لیوان گردد و یا اینکه شکل ظاهری خود را از دست بدهد. در داقع تحمل دمای بالای مایعات و مواد غذایی را دارند.
  • قابلیت زود بازیافت شدن و سازگاری با محیط زیست, یکی دیگر از مزایای استفاده از لیوان های کاغذی می باشد.
  • چاپ و درج انواع نوشته و طرح های متنوع و زیبا بر روی لیوان کاغذی باعث می شود که علاوه برای استفاده عمومی با درج طرح و یا لوگویی خاص, جنبه تبلیغاتی نیز بخود بگیرد.
  • شرکت ها و ارگان ها می توانند از جنبه تبلیغاتی لیوان کاغذی در جهت ترویج فعالیت و یا برند خود بهره مند شوند.

فرایند تولید این لیوان کاغذی چندان پیچیده نیست و برای تولید مواد اولیه ای چون کاغذ استروک پلی اتیلنی و رول کف در درون دستگاه قرار داده می شود. بسته بندی با سلفون و کارتن در مراخل نهایی صورت می گیرد.

مزایای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف

تولید سایز پرمصرف 220 سی سی در کیفیت های مختلف

لیوان کاغذی 220 سی سی از سایز های پرمصرف و استانداردی می باشد که قابل استفاده در تمامی مکان ها می باشد. لازم بذکر می باشد که این سایز در کیفیت و گرماژ های مختلفی تولید می گردد که بصورت زیر می باشد.

  • لیوان کاغذی 220 سی سی مات با کاغذ ایرانی با گرماژ 196 و 186 تولید می شود
  • لیوان کاغذی 220 سی سی گلاسه یا کاغذ وارداتی و با گرماژ های مختلف تولید می شود
  • لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره کرکره ی که بصورت تک رنگ و یا طرح دار قابل فروش می باشد
  • لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره هالو که با کاغذ داخلی و یا گلاسه خارجی قابل تولید بوده و سفارش اختصاصی با تیراژ مشخصی انجام می گیرد.

    مزایای تولید لیوان کاغذی

 

تماس با ما