نرخ خرید لیوان کاغذی یکبار مصرف

نرخ خرید لیوان کاغذی یکبار مصرف با توجه به کیفیت مواد اولیه به کاربرده شده, متغیر می باشد. محصولات یکبار مصرف کاغذی با زیبایی در تنوع و ابعاد مختلف برای زندگی امروزه ساخته شده است. این محصولات کاغذی برای کسانی که شاغل هستند و برای مکان هایی که از افراد بسیار زیادی پذیرایی می شود, کاربرد بسیار بالایی دارد. تنوع و زیبایی که در طرح و رنگ این محصولات به کار می رود باعث شده تا به عنوان کانون تبلیغاتی کوچک و اما خیلی موثر مورد استفاده قرار گیرد. نرخ خرید لیوان کاغذی

موارد کاربرد لیوان کاغذی یکبار مصرف چیست؟

لیوان های کاغذی به عنوان محصولی پرفروش در نظر گرفته می شود که به دلیل بهداشتی و یکبار مصرف بودن می باشد. استفاده از لیوان های کاغذی باعث می شود تا زمان زیادی را برای شستشو صرف نکنند و بعد از یکبار استفاده دور انداخته می شود. لیوان کاغذی یکبار مصرف کاملا بهداشتی بوده و به راحتی قابل استفاده برای انواع نوشیدنیهای گرم و سرد می باشد. در برابر حرارت آب جوش, لیوان های کاغذی کاملا مقاوم هستند و هیچ عارضه ای برای مصرف کنندگان نخواهند داشت. در چاپ این لیوان ها از رنگ های مجاز استفاده می شود. مشتریان عزیز به راحتی می توانند از طریق اینترنت از مزایای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی مطلع گردیده و همچنین از نرخ خرید مطلع شوند.
لیوان های کاغذی بیشتر با طرح های عموم پسند چاپ و به فروش می رسند که دارای قیمت پایین تری نسبت به لیوان های اختصاصی می باشند. لیوان های اختصاصی بیشتر برای تبلیغ محصولات و یا برند صورت می گیرد. حداقل تیراژ سفارش اختصاصی 5 یا 10 هزار عدد می باشد که بسته به سلیقه مشتری با کیفیت گلاسه و یا مات تولید می شود. لیوان های دوجداره بیرون به دلیل داشتن درب, محصولی کاملا مناسب برای تبلیغ و سرو نوشیدنی های گرم می باشد. جداره دوم این لیوان ها بصورت کرکره ی و یا صاف هالو می باشد که دص روت چاپ اختصاصی, ظاهری بسیار زیبا به لیوان می دهد.

خرید لیوان کاغذی

نرخ خرید لیوان کاغذی یکبار مصرف تابع شرایط زیر می باشد:

  • تعداد تیراژ سفارش
  • کیفیت مواد اولیه
  • سایز لیوان کاغذی سفارش داده شده
  • لیوان های عمومی و بازاری و یا اختصاصی و تبلیغاتینرخ خرید لیوان

 

تماس با ما