تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی

آیا تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی می تواند روش موثری در جهت افزایش فروش و جذب مشتری باشد؟ انواع محصولات کاغذی در طرح و انواع مختلف در بازار موجود می باشد که می توان به عنوان یک مزیت کاری در نظر گرفت و به راحتی با چاپ متن دلخواه در مکان مورد نظر به تبلیغ پرداخت. سفارش چنین لیوان هایی توسط شمار زیادی از تولیدکنندگان ظروف کاغذی یکبار مصرف امکانپذیر می باشد.لیوان کاغذی تبلیغاتی

قابلیت های ظروف یکبار مصرف کاغذی

ظروف یکبار مصرف کاغذی دارای این قابلیت می باشند که بتوان هر گونه نوشته ای را بر روی آن درج کرد. در واقع این قابلیت تولید لیوان کاغذی, به دلیل جنس کاغذ به کار برده شده می باشد. مواد اولیه در تولید این ظروف نوع خاصی از کاغذ می باشد که علاوه بر دارا بودن ویژگی ضدآبی, این قابلیت را به محصول می دهد که بتوان هر طرح و نوشته ای را بر روی آن چاپ کرد. این کاغذ خاصیت شکنندگی ندارد و به عنوان یک کانون تبلیغاتی مناسب می توان استفاده کرد. برای تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی, شرکت ها و ارگان هایی که قصد تبلیغ محصول و یا خدمت را دارند, می توانند با ارایه طرح مورد نظر نسبت به سفارش خود اقدام کنند.

تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی

تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی به چه نحوی صورت می گیرد؟

تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی در هر سایز و ابعادی امکان پذیر می باشد. البته لازم به ذکر می باشد که گاها سفارش مشتری در تیراژ کم و یا بالا می باشد که در این صورت قیمت محصول تغییر می کند. برای چاپ اختصاصی, لوگو و یا طرح اختصاصی در حالت لایه باز برای چاپ ارسال می شود که نیازمند پیاده سازی بر روی قالب و زینک می باشد. هزینه قالب فقط یکبار گرفته می شود که پاسخگوی تولید برای چند بار می باشد و مدت زمان تحویل نهایت تا 10 روز می باشد.

تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی

 

 

تماس با ما