تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف

تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف نیازمند تامین چه مواد اولیه ای می باشد؟ هر محصولی برای تولید نیازمند تامین یک سری مواد اولیه با کیفیت عالی و مرغوب می باشد. محصولات یکبار مصرف کاغذی از آن جایی که با سلامتی انسان ها در ارتباط هستند, باید از هر لحاظ شرایط لازم برای تولید را داشته باشد. در زیر به مواد اولیه اساسی تولید چنین محصولاتی میپردازیم.تولید لیوان کاغذی

مواد اولیه برای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف عبارتند از:

  1. کاغذ استروک پلی اتیلنی
  2. رول کف پلی اتیلنی
  3. سلفون
  4. کارتن

برای تولید لیوان کاغذی نیاز به تامین کاغذ پلی اتیلن می باشد. این نوع از کاغذ ها دارای پوشش پلی اتیلنی می باشد که در تماس با مواد غذایی و مایعات مانع از انتقال رطوبت به خارج و یا داخل محصول شده و کمترین آسیب شیمیایی را دارد. این نوع از محصولات با محیط زیست سازگار بوده و زودتر بازیافت می شود. این کاغذ دارای گرماژهای مختلفی بوده و به مقدار وزن پوشش پلی اتیلن و کاغذ پایه بستگی دارد. تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف علاوه بر تامین مواد اولیه ای چون کاغذ استروک پلی اتیلنی, رول کف پلی اتیلنی, نیازمند تامین دستگاه و همچنین بسته بندی مناسب با سلفون و کارتن می باشد.

تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف

تولید لیوان شامل چه ابعادی می شود؟

لیوان ها با توجه به کارایی که در همه مکان ها دارد همواره در تیراژ و سایز های مختلف تولید و در بازار به فروش می رسد. این محصول دارای چنین ویژگی می باشد که در ابعاد مختلف تولید و بازار داخل و هم خارج به عنوان محصول پرفروش و پرمصرف مورد استفاده قرار گیرد.

تولید لیوان کاغذی شامل سایز های

  • 360 سی سی
  • 220 سی سی
  • 183 سی سی
  • 120 سی سی
  •  90 سی سی

می باشد که در تعداد کارتن های مختلف بسته بندی و به فروش عموم می رسد.لیوان کاغذی یکبار مصرف

تماس با ما