قیمت بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی

قیمت بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی با توجه به کیفیت محصول انتخابی متفاوت می باشد. بشقاب کاغذی و فروش انواع پیش دستی با ضخامت مناسب و کیفیت عالی در هر تیراژی امکان پذیر می باشد. یکی از ملزومات پرمصرف امروزه در مهمانی ها و بسیاری از مکان ها, بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی می باشد. این محصولات کاغذی به دلیل اینکه از مواد اولیه کاغذی, کاغذ با روکش پلی اتیلنی, تولید شده اند, دارای این ویژگی هستند که هر گونه طرح و رنگی را بر روی آنها چاپ و در بازار به فروش رساند.

انواع پیش دستی کاغذی

تولید بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی

برای تولید بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی نیاز به تامین دستگاه مخصوص می باشد که دارای ظرفیت مشخصی از تولید می باشد. برای تولید محصول مورد نظر, قالب ها در درون دستگاه قرار می گیرند و سپس محصول با طرح درخواستی تولید و در بازار به فروش می رسد.

انواع شکل های تولیدی بشقاب و پیش دستی کاغذی

  • بشقاب و پیش دستی گرد
  • بشقاب و پیش دستی مربع
  • و همچنین به صورت چهار گوش, هشت گوش و … تولید می گردد. قیمت بشقاب

مشخصات بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی

محصولات یکبار مصرف یکی از پرفروش ترین ظروفی می باشد که در همه مکان ها کاربرد دارد و به همین دلیل از فروش خوبی برخوردار می باشد. بشقاب ها و انواع پیش دستی در شکل های متفاوت برای سرو انواع کیک, میوه ها و غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. ست های تولد از جمله پک های پرفروش می باشد که با دارا بودن لیوان و بشقاب های هم طرح و رنگ در تعداد مشخصی, برای پذیرایی در اکثر مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصاتی که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد

  • نوع محصول: بشقاب ها و یا پیش دستی های تولد (پک 20 تایی و یا 30 تایی)
  • کاربرد: غذای سرد, غذای گرم, میوه, مخلفات, کیک و …
  • تولید شده از: کاغذ
  • ابعاد ساخته شده
  • ظرفیت محصول تولیدیانواع پیش دستی

قیمت بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی

قیمت این محصولات با توجه به نوع محصول انتخابی متفاوت می باشد. بشقاب های کاغذی از جنس ایندربورد سفید بوده و در کارتن های 1500 تایی بسته بندی می شوند. انواع پیش دستی در تم های مختلف در بسته های 20 تایی و یا 30 تایی همراه با لیوان کاغذی از جنس گلاسه بسته بندی می شود.

بشقاب کاغذی = 145 تومان
پیش دستی به همره لیوان در پک 20 تایی = 6500 هزار تومان
پیش دستی به همراه لیوان در پک 30 تایی = 8500 هزار تومانبشقاب و انواع پیش دستی

تماس با ما