قیمت دستمال کاغذی کیلویی در مشهد

قیمت دستمال کاغذی کیلویی در مشهد به صورت مستقیم از مرکز اصلی تولید کننده به مشتریان گرامی عرضه می شود. خریداران عزیز می توانند این محصول را به صورت کیلویی و در تیراژ بالا با قیمت کاملا مناسب خریداری کنند. دستمال کاغذی کیلویی و یا فله, از ارزانترین نوع محصول سلولزی میباشد که کاملا بهداشتی بوده و مورد تایید وازرت بهداشت می باشد. این محصولات در سلفون های بزرگ بسته بندی می شود و برحسب کیلویی به فروش می رود.

دستمال کاغذی کیلویی در مشهد

فروش دستمال کاغذی کیلویی در مشهد به چه صورتی انجام میگیرد؟

فروش و قیمت دستمال کاغذی کیلویی در مشهد و خیلی از شهر های دیگر, همانطور که مشخص هست به صورت کیلویی انجام می گیرد که بدون بسته بندی کارتنی می باشد. پوشش دستمال کیلویی یک سلفون پلاستیکی بزرگ می باشد که در برند های مختلف داخلی و وارداتی عرضه می گردد.
لازم به ذکر می باشد فروش هر دستمال کاغذی با هرتعداد برگ و یا برندی که باشد نیازمند رعابت یک سری خصوصیات و ویژگی در تولید و بسته بندی می باشد که عبارتند از:

  • ویژگی مهم دستمال کاغذی نرم و لطیف بودن آن می باشد
  • تولید, بسته بندی و فروش که نیازمند رعابت کلیه نکات بهداشتی می باشد
  • قیمت دستمال کاغذی که برحسب تیشو استفاده شده, ابعاد دستمال کاغذی و همچنین تیراژ خرید مشخص می شود
  • قابل استفاده در تمامی مکان ها می باشد  از جمله رستوران ها, کافی شاپ ها, هتل ها و …
دستمال کاغذی کیلویی

مرکز پخش دستمال کاغذی کیلویی در مشهد

پخش دستمال کاغذی کیلویی در مشهد و خیلی از شهر های بزرگ از جمله تهران, اصفهان, شیراز, تبریز, … همواره در تیراژ بالایی صورت می گیرد. مراکز و نمایندگی های فروش بسیار زیادی در سطح کشور خرید و فروش این محصول را به صورت خرده و عمده انجام می دهند. خریداران عزیز برای خرید به صورت عمده و باکیفیت عالی می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام به ثبت سفارش نمایند.

قیمت دستمال کاغذی کیلویی با تیشوی وارداتی و ابعاد 20*20.5 با قیمت 21000 هزار تومان به فروش می رود.
قیمت دستمال کاغذی کیلویی با تیشوی داخلی و ابعاد 19*20 با قیمت 17000 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت دستمال کاغذی

 

تماس با ما