قیمت لیوان کاغذی مخصوص قهوه

قیمت لیوان کاغذی مخصوص قهوه با توجه به تعداد سفارش داده شده و همچنین کیفیت کاغذ تعیین می گردد. ابعاد لیوان کاغذی مخصوص قهوه, چایی, نسکافه و خیلی از نوشیدنی های دیگر بسته به انتخاب مشتری می باشد, اما لازم به ذکر می باشد که عمده تولیدات لیوان کاغذی 90 سی سی برای قهوه مورد استفاده قرار می گیرد که به لیوان قهوه, شات, تستر و سمپل نیز شناخته می شود. طرح های لیوان کاغذی مخصوص قهوه, بیشتر دارای طرح قهوه می باشد و البته لازم به ذکر می باشد که چاپ هر گونه طرح, نوشته و یا لوگویی بر روی لیوان های کاغذی کوچک شات امکان پذیر می باشد.

قیمت لیوان کاغذی مخصوص قهوه

کاغذ لیوان کاغذی مخصوص قهوه چیست؟

کاغذ لیوان کاغذی مخصوص قهوه, کاغذ پلی اتیلن نام دارد که در گرماژ های متفاوت به صورت مات و گلاسه در داخل کشور و یا از کشور های دیگر وارد می شود. کاغذ استروک لیوان کاغذی دارای طرح های متنوعی می باشد که در ابعاد لیوان کاغذی قهوه برش داده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. لیوان کاغذی 90 سی سی یک محصول پرکاربرد و پرمصرفی می باشد که برای صرف انواع نوشیدنی های سرد و عمدتا گرم کاربرد دارد. کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد باید از آنچنان کیفیت بالایی برخوردار باشد که در صورت تماس با مایعات, کمترین تاثیر شیمیایی را داشته باشد.

قیمت لیوان کاغذی مخصوص قهوه

قیمت لیوان کاغذی مخصوص قهوه به صورت زیر می باشد.

لیوان کاغذی مخصوص قهوه در بیشتر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد, عوامل زیر تعیین کننده قیمت نهایی محصول می باشد و لازم به ذکر می باشد که این قیمت ها در حال نوسان هستند.

  • تعداد تیراژ سفارش داده شده
  • سفارش محصول بر حسب طرح های عمومی
  • سفارش محصول بر حسب طرح اختصاصی تبلیغاتی
  • کیفیت و نوع برند به کاربرده شده, قیمت خرید کاغذ (کاغذ مات و یا گلاسه)
  • عمدتا در سلفون 50 تایی و کارتنی 4000 تایی بسته بندی می شود

لیو.ان کاغذی مخصوص قهوه

تماس با ما