بازار لیوان کاغذی یکبار مصرف

بازار لیوان کاغذی یکبار مصرف با توجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی روز مدام در حال تغییر و تحول می باشد. نیاز مردم به کالاهای بهداشتی هر روز بیشتر و بیشتر می شود. تولید محصولات یکبار مصرف کاغذی با کیفیت و ابعاد مختلف, خصوصا لیوان کاغذی یکبار مصرف بازار بسیار خوبی دارد. با تغییر در ابعاد و حجم محصول می توان لیوان کاغذی جدیدی را تولید و وارد بازار کرد. در واقع تغییر در شکل ظاهری محصول مطابق با نیاز های مشتری و همچنین میزان پیشرفت دستگاه های کارخانه جات می باشد.

بازار لیوان کاغذی یکبار مصرف

 رونق بازار لیوان یکبار مصرف بستگی به چه شرایطی دارد؟

  • شکل ظاهری لیوان براساس خواست و سلیقه مشتری
  • رعایت تمام شرایط بهداشتی و استاندارد های تولید
  • تولید محصولی با کیفیت عالی و دارا بودن قیمت مناسب
  • قابلیت تحمل دمای بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و جمع شدگی
  • امکان چاپ و طراحی با رنگ های مجاز
  • و ….

تولید کنندگان عزیز برای اینکه بتوانند بازار لیوان و یا حتی بازار فروش محصولات یکبار مصرف کاغذی دیگر را در دست گیرند نیاز به این دارند که تمام شرایط بالا را به درستی انجام دهند. از پرمصرف ترین لیوان های کاغذی می توان به سایز 220 سی سی اشاره کرد که قابل استفاه در تمامی مکان ها می باشد. قیمت خرید لیوان کاغذی 220 سی سی با توجه به مواد اولیه به کار برده شده و همچنین کیفیت کاغذ متغیر می باشد.

بازار لیوان کاغذی

رونق بازار لیوان یکبار مصرف تک جداره و دوجداره

لیوان های یکبار مصرف کاغذی با توجه به کاربرد هایی که دارند در حجم بالایی از سایز های مختلف تولید می شوند. عمده رونق بازار برای لیوان های تک جداره می باشد که با کاغذ داخلی و خارجی تولید می شود. نوع دیگری از لیوان ها که امروزه از بازار خوبی برخوردار می باشد, مربوط به لیوان های دوجداره می باشد که در سایز های مختلف بصورت کرکره ی و هالو تولید می گردد. این لیوان ها بصورت تک رنگ و یا بصورت طرح دار نیز قابل چاپ می باشد. لازم بذکر می باشد که چاپ اختصاصی این لیوان ها مطابق با خواسته مشتری در هر سایز و تیراژی مقدور می باشد.

سایز های پرفروش لیوان های کاغذی دوجداره کرکره ی

  1. سایز 90 سی سی کارتنی 2000 عددی
  2. سایز 120 سی سی کارتنی 2500 عددی
  3. سایز 220 سی سی کارتنی 1800 عددی
  4. سایز 360 سی سی کارتنی 1600 عددیبازار لیوان یکبار مصرف

 

تماس با ما