صادرات لیوان کاغذی به ترکیه

صادرات لیوان کاغذی به ترکیه, ارمنستان, عراق و خیلی از کشور های همسایه توانسته به خوبی بازار داغ بین المللی را به خود اختصاص دهد و یکی از تجارت های ارز آور به ایران محسوب شود. از طریق این سایت تامین عمده لیوان کاغذی در همه سایز ها و کیفیت های مختلف را برای فعالان تجاری این عرصه فراهم ساخته ایم. لازم به ذکر می باشد که تولید کننده گان داخلی سعی کرده اند با تولید این محصول با کیفیت عالی و مناسب توانسته محصولی قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید و سپس صادر کند. لیوان کاغذی در سلفون های ۵۰ عددی و در کارتن های ۲۰۰۰ هزار تایی بسته بندی و عرضه می گردد.

لیوان کاغذی و بازار داغ صادرات

لیوان کاغذی به عنوان محصولی پرکاربرد در همه مکان ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و در سایز های متعدد و طرح های زیبا تولید می گردد. با توجه به شرایطی که در جامعه شاهد آن هستیم, امروزه انسان ها گرایش بسیار زیادی به استفاده از لیوان های کاغذی دارند. کشور ما با توجه به خلاقیت هایی که در زمینه تولید لیوان کاغذی در قالب های متعدد و همچنین طرح های متنوع داشته, توانسته عرصه های رقابتی بیشماری را جهت صادرات لیوان کاغذی فراهم آورد و علاوه بر بازار داخلی, شاهد بازار داغ صادرات لیون کاغذی به ترکیه نیز هستیم.

از جمله دلایل این گرایش ها می توان به

  • بی خطر بودن و یکبار مصرف بودن
  • شیک بودن به دلیل قابلیت تولید در تنوع و گوناگونی طرح و رنگ
  • قیمت مناسب در مقایسه با کارایی بالا اشاره کرد.

لیوان کاغذی و بازار داغ صادرات

پارامتر های دخیل در بازار داغ صادرات لیوان کاغذی

تولید کنندگان بسیاری در حوزه تولید و پخش لیوان کاغذی فعالیت دارند که هر کدام سعی می کنند محصول خود را با قیمت رقابتی به بازار داخل و همچنین بازار های خارجی بشناسانند. مواد اولیه در تولید لیوان کاغذی به دو صورت نوع مات و گلاسه می باشد. لازم به ذکر می باشد که کاغذ لیوان کاغذی نوع مات تولید داخل کشور می باشد و امروزه به راحتی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان گرامی می باشد. در حالی که نوع گلاسه, وارداتی از کشور های دیگر از جمله چین, هند, اندونزی و … می باشد.

فاکتور ها و پارمتر های زیادی در بازار داغ صادرات لیوان کاغذی یکبار مصرف دخیل می باشند که از آن جمله میتوان به ارایه قیمت مناسب در مقایسه با بقیه رقبا اشاره کرد. خرید عمده انواع سایز های لیوان کاغذی در حجم بسیار بالایی صورت می گیرد و باید به این نکنه توجه داشت که این محصولات کاغذی یکبار مصرف حجم زیاد و وزن سبکی دارند که حمل و نقل آنها هزینه بالایی دارد و به همین دلیل امکان حضور در هر بازاری را ندارند. بنابراین تولید کنندگان برای افزایش فروش و کسب رقابت در بازار های خارجی, باید تنوع در تولید محصولات و ارایه قیمت مناسب در کنار کیفیت مرغوب را جزء اولولیت های تجاری خود قرار دهند. البته پایبند بودن به مفاد قرارداد و تحویل بموقع سفارش, یکی از فاکتور های مهم در جذب مشتری و ادامه همکاری بشمار می رود.

پارامتر های دخیل در بازار داغ صادرات لیوان کاغذی

تماس با ما