تولید انواع ظروف کاغذی

تولید انواع ظروف کاغذی توسط دستگاه های تولید با برندهای مختلف, ایرانی و خارجی صورت می پذیرد. با توجه به نیاز امروز و فراگیر شدن استفاده از محصولات یکبار مصرف کاغذی, تولید کنندگان بسیار زیادی در این حوزه شروع به فعالیت کرده اند. دستگاه ها و ماشین الات تولید چنین محصولاتی روز به روز در حال افزایش هستند, به دلیل اینکه این دستگاه ها باصرفه هستند و هم اینکه محیط زیست را آلوده نمی کنند. این دستگاه ها امروزه در برندهای مختلفی عرضه می گردند که نوع مشهور و پرفروش آن می توان به مدل چینی و مارک لوژو اشاره کرد.

برای تولید انواع ظروف کاغذی از جمله لیوان ها می توان قالب سایز لیوان مورد نظر را در دستگاه قرار داد و دستگاه شروع به تولید سایز درخواستی می کند. نوع طرح چاپ شده بر روی این محصولات یا به صورت طرح های عمومی و جنرال هستند و یا اینکه طرح های اختصاصی چاپ می شود که توسط شرکت و یا سازمانی سفارش داده می شود. مصرف کنندگان و مشتریان عزیز بسته به نیاز خود می توانند سفارش خود را در تیراژ و طرح دلخواه ثبت نمایند.

از جمله پر فروش ترین تولیدات انواع ظروف کاغذی عبارتند از:

  • پیش دستی ها
  • ست های تولد
  • پاپ کرن
  • کاسه های سیب زمینی
  • لیوان های کاغذی در سایز های گوناگونظروف کاغذی

لیوان های کاغذی تک جداره و دوجداره

لیوان های کاغذی تک جداره و دوجداره از جمله پرفروش ترین محصولات در شمار ظروف کاغذی بشمار می روند. قابلیت تولید در سایز ها و کیفیت های مختلف, ویژگی منحصر بفردی به این محصولات داده است. لیوان های کاغذی تک جداره بصورت طرح دار و در شش سایز مختلف 90, 110, 120, 180, 220 و 360 سی سی تولید می شود. محصولات تک جداره از یک لایه پلی اتیلنی تولید شده اند و قابل استفاده برای هر نوع مصرفی می باشد. نوع دوجداره ها بصورت تک رنگ و البته نوع کرکره ی و صاف جذابیت خاصی به این محصولات داده است. فروش لیوان های دوجداره به صورت درب و بدون درب نیز انجام می گیرد. لازم بذکر می باشد که طرح اختصاصی انواع لیوان های کاغذی تک جداره و دوجداره برای تمامی ارگان ها,مراکز, فروشگاه ها, کافی شاپ ها و … امکان پذیر می باشد.ظروف کاغذی

 

تماس با ما