خرید لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو

خرید لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو با رنگ های سبز, سفید, مشکی, قرمز, کرافت و … انجام می گیرد. لیوان های کاغذی دوجداره هالو ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند و قابل استفاده در تمامی مکان ها می باشد. تنوع در ظاهر لیوان های کاغذی هالو, باعث می شود تا سفارش اختصاصی سایز 120 سی سی گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغ محصول با نوشیدنی گرم برای سرو قهوه و … باشد. لیوان های دوجداره با کیفیت های متنوعی تولید می شود و مدام شاهد خرید و فروش این محصول با ظاهری شیک و جذاب هستیم.

لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو

لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو

همانطور که از اسم دوجداره مشخص میشود, لیوان های دوجداره از دو لایه کاغذ تولید شده اند. لایه و یا جداره دوم بصورت کرکره ی شیار دار و صاف می باشد. لیوان ها با جداره صاف به  لیوان های هالو شناخته می شوند و در سایز های مختلف تولید و در بازار بفروش می رسند. خرید لیوان کاغذی دوجداره دوبل از پرفروش ترین سایزهای بیرون بر (Take Away) می باشد که برای انواع نوشیدنی گرم و سرد کاربرد دارد. لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو دارای درب بوده و بصورت درب دار و یا بدون درب قایل خرید می باشد. جالیوانی بیرون بر بصورت دوتایی و چهار تایی, محصول بسیار مناسبی برای سرو نوشیدنی در محیط بیرون می باشد.

لیوان کاغذی 120 سی سی هالو

مشخصات لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو

  1. حجم: 120 سی سی
  2. ارتفاع: 6 سانتی متر
  3. دهنه لیوان: 6 سامنتی متر
  4. کف لیوان: 4.5 سانتی متر
  5. تعداد در کارتن: 2500 عددی
  6. بسته بندی درب: 1250 عددی
  7. بسته بندی سلفونی: 25 عددی

شرایط سفارش اختصاصی لیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو

  • جنس: کاغذ مات ایرانی و گلاسه خارجی
  • مدت زمان تحویل: 20 تا 25 روز کاری
  • حداقل تعداد قابل سفارش: 5000 هزار عدد
  • نوع چاپ و رنگ: مرکب پایه گیاهی, بدون افزودنی بو و طعم به نوشیدنی و به صورت تک رنگ, دورنگ و یا چهار رنگلیوان کاغذی 120 سی سی دوجداره هالو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما