فروش لیوان کاغذی 50 عددی گلاسه حنظلی

فروش لیوان کاغذی 50 عددی گلاسه حنظلی دارای سیب سلامت و کد بهداشت در سایز های مختلف انجام می گیرد. خرید و فروش لیوان های کاغذی با تنوع در تولید با توجه به کیفیت و سایز این امکان را به مشتریان می دهد تا با رضایت کامل خرید خود را نهایی کنند. تولید این محصولات در کیفیت مات و گلاسه, بازار رقابتی مناسبی برای خرید و فروش ایجاد کرده است. گلاسه حنظلی از جمله شناخته ترین برند در بازار می باشد که خریداران خاص خود را دارد. عمده فروش لیوان کاغذی گلاسه حنظلی برای سایز 90 سی سی (شات) و 220 سی سی (لیوان چای خوری) می باشد. سایز 90 سی سی از جمله پرمصرف ترین ها برای مصرف قهوه می باشد که با حساسیت بیشتری تولید می شود.

لیوان کاغذی گلاسه

فروش لیوان کاغذی 50 عددی

فروش لیوان کاغذی 50 عددی, Paper Cup در طرح های متنوع و شیک بصورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد. لیوان کاغذی امروزه به عنوان یک تجارت اقتصادی پرسود بشمار می رود که هر روز به شمار تولید کنندگان این محصول اضافه می شود. تنوع در سایز و طرح باعث شده است تا لیوان ها در برند های مختلف تولید شوند. از جمله کیفیت های تولیدی در بازار ایران مربوط به کاغذ مات و گلاسه می باشد. از برند های پرفروش کاغذ مات برند پارس, راشا, رویال و … می باشد که در گرماژ های مختلفی تولید می گردد. کاغذ پاپیروس و حنظلی از شناخته ترین برند های کاغذی گلاسه می باشد که با کیفیت عالی در بازار عرضه می گردد. فروش لیوان کاغذی گلاسه حنظلی در سلفون های 50 عددی بوده و بسته به سایز لیوان در کارتن های 4000, 3000 و 2000 عددی بسته بندی می شود.

فروش لیوان کاغذی 50 عددی

لیوان کاغذی گلاسه حنظلی

خرید لیوان کاغذی گلاسه با برند حنظلی بصورت آنلاین و البته حضوری نیز امکان پذیر می باشد. لیوان کاغذی گلاسه از کاغذ پلی اتیلنی تولید شده اند که دارای ویژگی ضدآبی می باشد. در صورت خرید لیوان کاغذی گلاسه, این تضمین را به مشتری می دهیم که از مواد اولیه مرغوب تولید شده است. کاغذی های گلاسه وارداتی از کشور های دیگر می باشند و به کاغذهای براق شناخته می شوند. مهم ترین ویژگی لیوان گلاسه حنظلی مربوط به کارایی و مقامت بالای این محصول برای مایعات و نوشیدنی های گرم اشاره کرد. لیوان کاغذی 50 عددی 220 سی سی از جمله پرطرفدار ترین سایز می باشد که به سایز استاندارد نیز شناخته می شود.فروش لیوان کاغذی 50 عددی گلاسه حنظلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما