خرید لیوان کاغذی دوجداره دوبل

خرید لیوان کاغذی دوجداره دوبل کرکره ای گزینه مناسبی برای استفاده در کافی شاپ ها برای مصرف قهوه و اسپرسو می باشد. لیوان کاغذی دوجداره دوبل به دلیل داشتن سایز مناسب, کارایی بسیار بالایی برای نوشیدنی های گرم می باشد. خرید لیوان های کاغذی دوجداره در سایز های مختلف و البته بصورت کرکره ای و صاف صورت می گیرد. نوع کلاسیک این لیوان ها بدون طرح بوده و بصورت تک رنگ مشکی, کرافت, سفید, قرمز و … به فروش می رسد. چاپ اختصاصی لیوان های کاغذی دوجداره با توجه به کیفیت بالا, گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغ محصول و یا برند با نوشیدنی گرم می باشد. لیوان کاغذی دوجداره با چاپ اختصاصی گاها در حد یک تصویر, نوشته و یا یک لوگو بوده و یا اینکه شامل کل لیوان می شود.

لیوان کاغذی دوجداره

مشخصات لیوان کاغذی دوجداره دوبل

لیوان کاغذی دوجداره دوبل همان لیوان تک جداره دوبل 120 سی سی می باشند که جنس لایه دوم این محصول از کاغذ های متفاوتی ساخته شده است. این نوع از لیوان ها دارای وزن بالاتر بوده و از استحکام بیشتری برخوردار می باشند. دوجداره و یا دولایه بودن این محصول باعث می شود تا هوای درون دولایه, مانع از سرد شدن نوشیدنی ها گرم در کوتاه مدت می شود. این لیوان ها دارای عایق حرارتی بوده و مانع از سوختن دست موقع حمل می شود.

لیوان کاغذی دوجداره دوبل یکی از پرفروش ترین سایز ها برای مصرف نوشیدنی گرم می باشد. انواع لیوان کاغذی دوجداره (Ripple Wall Paper Cup) با طرح و رنگ و البته سایز های مختلف تولید می شود که انتخاب نوع سایز با توجه به نوع مصرف مشتری مشخص می گردد. تولید لیوان کاغذی دوجداره در 4 سایز 90 سی سی, 120 سی سی, 220 سی سی و 360 سی سی انجام می گیرد. فروش لیوان های کاغذی دوجداره بصورت درب و یا بدون درب نیز امکان پذیر می باشد. لازم بذکر می باشد که تولید لیوان سایز 90 سی سی بدون درب می باشد.

مشخصات و ابعاد لیوان کاغذی دوجداره دوبل

  • حجم: 120 سی سی
  • ارتفاع: 6 سانتی متر
  • دهنه لیوان: 6 سامنتی متر
  • کف لیوان: 4.5 سانتی متر
  • تعداد در کارتن: 2500 عددی
  • بسته بندی سلفونی: 25 عددی
  • وزن یه کارتن: 25 کیلو
  • جنس لیوان: کاغذ پلی اتیلنی کیفیت مات و گلاسه
  • نوع چاپ: مرکب پایه صد درصد گیاهی (food grade), دارای کد بهداشت و سیب سلامت
  • کاربرد: مناسب انواع نوشیدنی ها گرم و سرد در کافی شاپ ها,فست فود ها و بیرون بر ها به همراه دربخرید لیوان کاغذی

خرید لیوان کاغذی دوجداره دوبل به چه صورتی امکان پذیر می باشد؟

تولید لیوان کاغذی دوجداره دوبل و یا دابل شات با دستگاه های تمام اتومات و پیشرفته صورت میگیرد. انواع لیوان کاغذی دوجداره از کاغذ پلی اتیلنی تولید شده اند که از مرکب بهداشتی و بر پایه گیاهی می باشد. این محصولات به دلیل نگه داشتن گرمای بیشتر, برای سرو نوشیدنی های گرم قهوه, کاپوچینو, چایی و …. مورد استفاده قرار می گیرد. تولید لیوان های کاغذی کرافت در سایز های مختلف و برای کاربرد های متفاوت باعث می شود تا تجربه یه نوشیدنی گرم و مطبوع را داشته باشید. عمده فروش این محصولات علاوه بر سرو در محیط داخل, جزء پرفروش ترین محصولات بیرون بر (take away) هم لحاظ می گردد. لازم بذکر می باشد که سایز های بزرگتر و کوچکتر از سایز هایی که در بالا قید شد, در تعداد محدودی تولید و در بازار توسط شرکت پخش لیوان کاغذی توزیع می گردد.

خرید لیوان کاغذی دوجداره دوبل در تهران و دیگر شهرستان ها بصورت آنلاین امکان پذیر می باشد. قیمت لیوان های دوجداره کاغذی همانند دیگر محصولات دستخوش تغییر هستند. البته باید در نظر داشت که کیفیت و نوع مواد اولیه, تاثیر بسزایی در قیمت لیوان دارد. میزان سفارش محصول به صورت درب دار یا بدون درب و میزان تولید داخلی از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت محصول می باشد. شما خریدان عزیز می توانید به راحتی محصول مورد نظر را از طریق سایت سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. ما به تمام نقاط ایران از طریق تیپاکس، باربری و …. طبق خواسته مشتری، محصولات خود را ارسال خواهیم کرد. برای ثبت سفارش و تعیین قیمت روز با واحد فروش از طریق راه های ارتباطی تماس حاصل فرمایید.لیوان کاغذی دوجداره دوبل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما