قیمت فروش سفره پلاستیکی مجلسی

قیمت فروش سفره پلاستیکی مجلسی تابع تیراژ خریداری شده می باشد. امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف در مهمانی ها و مراسم خاص بیش از پیش شده و شاهد خرید و فروش روز افزون هستیم. در این میان کارخانه های تولید سفره کاغذی یکبار مصرف را نباید نادیده گرفت چرا که انواع سفره های کاغذی یکبار مصرف در تیراژ های مختلفی تولید و در بازار ارایه می گردد. فروش سفره پلاستیکی مجلسی نوع دیگری از سفره های یکبار مصرف می باشد که تولید این محصول به وفور صورت می گردد.
فروش سفره پلاستیکی

سفره پلاستیکی مجلسی

با توجه به کاربرد ظروف یکبار مصرف در زندگی انسان ها, مدام به تولید کنندگان و فعالان این صنعت و تجارت اضافه می گردد. از انواع سفره های یکبار مصرف موجود در بازار که از خرید و فروش خوبی برخوردار می باشد می توان به سفره یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی اشاره کرد. سفره های پلاستیکی با طرح های زیبا و متنوع تولید و بیشتر در متراژ 50 متری و با عرض 120 و 100 در کارتن 25 تایی قرار داده می شود.

از محبوب ترین برند های سفره پلاستیکی می توان به سفره پلاستیکی مجلسی اشاره کرد که قابل خرید از تولید کننده ها و همچنین فروشگاه اینترنتی محصولات یکبار مصرف کاغذی می باشد. سفره پلاستیکی مجلسی دارای طرح های متنوعی می باشد و در اکثر مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد و عمده تولید این محصولات در متراژ 12 متری و با عرض 120 و یا 100 می باشد.
فروش سفره پلاستیکی

قیمت فروش سفره پلاستیکی مجلسی چقدر هست؟

قیمت سفره پلاستیکی مجلسی تابع

  • قیمت مواد اولیه, کاغذ پلی اتیلن
  • تعداد تیراژ خریداری شده و بسته به نوع محصول انتخابی به صورت پلاستیکی و یا نوع مجلسی می باشد.

سفره پلاستیکی مجلسی از جمله ظروف پرکاربردی مخصوصا در مهمانی ها و پذیرایی های خاص به شمار می رود که به آسانی و سهولت در مراسم ها استفاده می گردد.

جهت دریافت لیست قیمت فروش سفره پلاستیکی مجلسی می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید و از فایل PDF زیر برای دریافت لیست کلیه محصولات تولیدی استفاده نمایید.

Disposable Products Price
فروش سفره پلاستیکی مجلسی

تماس با ما