صادرات لیوان کاغذی

صادرات لیوان کاغذی توانسته به خوبی بازار داغ بین المللی را به خود اختصاص دهد و از طریق این سایت تامین عمده لیوان کاغذی را برای فعالان تجاری این عرصه فراهم ساخته ایم. صادرات لیوان کاغذی بیشتر به کشورهای عراق, ارمنستان, ترکیه و افغانستان انجام می پذیرد و تولید کننده لیوان کاغذی با تولید این محصول با کیفیت عالی و مناسب توانسته محصولی قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید و سپس صادر کند. لیوان کاغذی در سلفون های 50 عددی و در کارتن های 2000 هزار تایی بسته بندی و عرضه می گردد.

صادرات لیوان کاغذی

بازار صادرات لیوان کاغذی به چه نحوی هست؟

لیوان و ظروف یکبار مصرف کاغذی همانند سایر محصولات و مشاغل دارای بازار خوب و بد می باشد, البته اگر مواد اولیه تولیدی وارداتی از کشور های دیگر باشد, بیشتر شاهد نوسان و تغیر قیمت خواهیم بود. مواد اولیه تولیدی لیوان کاغذی بیشتر وارداتی از کشور هایی مانند چین, هند, کره و اندونزی می باشد. با توجه به چنین نوساناتی, تولید کننده ها باید در بازار خوب و بد ثابت بمانند.
کشور ما با توجه به خلاقیت هایی که در زمینه تولید لیوان کاغذی در قالب های متعدد و همچنین طرح های متنوع داشته, توانسته عرصه های رقابتی بیشماری را جهت صادرات لیوان کاغذی به کشور های دیگر فراهم آورد. در بین انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی, لیوان کاغذی جزء پرمصرف ترین و داغ ترین محصول برای صادرات به شمار می آید که زمینه فعالیت را برای بسیاری از بازرگانان و فعلان تجاری هموار کرده است و فروشگاه آنلاین انواع ظروف یکبار مصرف, خرید را راحتر کرده است.
صادرات لیوان کاغذی یکبار مصرف در بازار ایران هم شاهد استفاده روز افزون لیوان کاغذی و محصولات یکبار مصرف کاغذی دیگر هستیم و صادارات این محصولات نسبت به سال های قبل, روند رو به رشدی داشته است. از جمله پرمصرف ترین سایز لیوان کاغذی, 220 سی سی می باشد که با واحد های دیگری مانند انس (oz) و یا میلی لیتر شناخته می شود.

صادرات لیوان

فاکتور مهم در صادرات محصولات کاغذی یکبار مصرف عبارتند از:

فاکتور ها و پارمتر های زیادی در صادرات محصولات کاغذی یکبار مصرف دخیل می باشند که از آن جمله میتوان به ارایه قیمت مناسب در مقایسه با بقیه رقبا اشاره کرد. تولید کنندگان بسیاری در حوزه فروش و خرید محصولات یکبار مصرف کاغذی فعالیت دارند که هر کدام سعی می کنند محصول خود را با قیمت رقابتی به بازار داخل و همچنین بازار های خارجی بشناسانند.
باید به این نکنه توجه داشت که این محصولات کاغذی یکبار مصرف حجم زیاد و وزن سبکی دارند که حمل و نقل آنها هزینه بالایی دارد و به همین دلیل امکان حضور در هر بازاری را ندارند. بنابراین تولید کنندگان برای افزایش فروش و کسب رقابت در بازار های خارجی, باید تنوع در تولید محصولات و ارایه قیمت مناسب در کنار کیفیت مرغوب را جزء اولولیت های تجاری خود قرار دهند.

  1. شناختن بازار هدف
  2. ارایه قیمت رقابتی
  3. کیفیت عالی محصول صادرات لیوان کاغذی
تماس با ما