خرید لیوان کاغذی 220 سی سی

برای خرید لیوان کاغذی 220 سی سی از کجا باید اقدام کرد؟

با توجه به یکبار مصرف بودن این محصول, مواد اولیه این تولیدات کاغذی باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد چرا که این محصولات با سلامتی انسان ها مرتبط می باشد. این محصولات کاغذی پرفروش برای نوشیدنیهای گرم و سرد کاربرد دارد. لازم به ذکر می باشد که بهداشتی بودن این محصول از نظر محیط تولید و همچنین مرکب به کار برده شده, از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد. البته لیوان های کاغذی محصولی مناسب برای ارگان ها و شرکت هایی می باشد که قصد تبلیغ در حجم بالا را دارند. هر نوشته, لوگو و طرحی قابل چاپ بر روی لیوان ها می باشد که حداقل تیراژ چاپ اختصاصی, 5000 هزار عدد می باشد.

روش های مختلفی برای خرید این محصولات یکبار مصرف کاغذی وجود دارد که در زیر به بیان آنها میپردازیم.لیوان کاغذی 220 سی سی

روش های خرید محصولات یکبار مصرف کاغذی

  • به صورت اینترنتی
  • به صورت حضوری

مشتریان عزیز در روش اینترنتی به راحتی از طریق سرچ در اینترنت می توانند اطلاعات بیشتر را در کمترین زمان بدست آورند و نتایج مطلوبی را بگیرید. برای مطمعن شدن از کیفیت می توانید از طریق درخواست نمونه و تماس با واحد فروش از قیمت, نحوه خرید و ارسال اطلاع پیدا کنید. همچنین خریداران گرامی می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید نمایند و از نزدیک کیفیت لیوان های مورد نظر را بررسی کرده و طرح های مورد پسند را انتخاب کنند که بیشتر در سلفون های 50 عددی موجود می باشد. برای مطلع شدن از قیمت لیوان کاغذی 50 عددی 220 سی سی می توانند از طریق سایت مرجع خرید و فروش محصولات کاغذی و پلاستیکی یکبار مصرف مطلع گردید.

خرید لیوان کاغذی

انواع لیوان کاغذی 220 سی سی موجود در بازار

لیولان کاغذی 220 سی سی در بازار در انواع مختلف بفروش می رود. این سایز استاندارد به صورت تک جداره داخلی و یا خارجی می باشد که در طرح های متنوع قابل خرید می باشد. نوع دوجداره این سایز بصورت کرکره ی شیار دار و یا هالو صاف می باشد که از پرفروش ترین ها برای مصرف نوشیدنی های گرم می باشد. لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره به صورت درب دار بفروش می رسد. البته بسته به استفاده ی که خریدار دارد, این لیوان ها بدون درب هم بفروش می رسند. لیوان های کرکره ی عمدتا بصورت تک رنگ مشکی, سفید, قرمز, زرد و نارنجی تولید می شود. نوع تک رنگ و حتی طرح دار هالو ها هم در حجم بالایی خرید می شود.

لیوان کاغذی 220 سی سی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما