فروش لیوان کاغذی رویال پک

فروش لیوان کاغذی رویال پک در همه سایزها امکان پذیر می باشد. رویال پک یکی دیگر از برند های کاغذ پلی اتیلن دار ایرانی می باشد که با گرماژ مشخصی از کاغذ خالص و مواد پلی اتیلنی تولید شده است. لیوان های کاغذی یکبار مصرف از جمله پرفروش ترین محصولات می باشد که با برند های مختلفی از کاغذ coated شده, مورد استفاده قرار می گیرند. عمده لیوان های کاغذی در سلفون های 50 عددی بسته بندی شده و با تعداد مختلف درون کارتن بسته بندی می شوند.

فروش لیوان کاغذی رویال

مشخصات لیوان کاغذی رویال پک

لیوان کاغذی رویال پک قابل تولید در هر سایزی بوده و قابل استفاده برای هر مصرفی می باشد. لیوان های یکبار مصرف کاغذی با طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند و توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند. لیوان کاغذی رویال پک از جنس پارس ایرانی بوده و عمدتا با گرماژ 190 بفروش می رسد.

از مشخصات لیوان کاغذی رویال پک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد: قهوه, چایی, آب, ذرت مکزیکی, نوشابه, سایر نوشیدنی های گرم و سرد

ساخته شده از: کاغذ پلی اتیلن دار

بسته بندی: سلفون 50 تایی و کارتنی

سایز های تولید شده: 90, 110, 120, 180, 220 و 360 سی سی

قابل استفاده در: مسافرت, رستوران, اداره و شرکت, پیکنیک, مصارف خانگی و …

لیوان کاغذی رویال

فروش لیوان کاغذی رویال پک

فروش لیوان کاغذی رویال پک در هر تیراژ و هر سایزی صورت می گیرد. لیوان های کاغذی قایل تولید در هر حجمی بوده و بسته به حجم در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خرید عمده انواع سایز های لیوان کاغذی برای مصارف گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرند. لیوان کاغذی سایز 90 سی سی و 110 سی سی عمدتا برای صرف نوشیدنی گرم از جمله قهوه می باشد. البته سایز 120 سی سی هم از جمله سایز های مورد استفاده برای قهوه در بسیاری از مکان ها می باشد. سایز 180 سی سی و 220 سی سی عمدتا برای مصرف چایی و آب مورد استفاده قرار می گیرند. سایز 220 سی سی سایز استانداردی هست و برای هر نوشیدنی گرم و سرد کاربرد دارد. سایز بزرگتر لیوان کاغذی 360 سی سی می باشد و برای مصرف نوشیدنی های سرد از جمله نوشابه, آبمیوه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

لیوان کاغذی رویال پک

تماس با ما